Wanneer wordt mijn pakket bezorgd?
Zodra je bestelling bij ons binnen komt starten wij met het verwerken hiervan. Als je besteld in het weekend zullen wij je bestelling op maandag versturen zodat je stekje(s) niet het gehele weekend bij de post liggen. Zodra je bestelling is verstuurd ontvang je hierover een bevestiging per mail en kan het 1 tot 5 werkdagen duren voordat je deze ontvangt.
Hoe worden mijn stekje(s) verpakt?
Als je 1 a 2 stekjes bij ons besteld zullen wij deze verzenden in een bubbeltjes envelop en zullen wij de stekje(s) ook nog eens extra bescherming geven. Mocht je meer stekjes bestellen worden deze zorgvuldig verpakt en in een brievenbusdoosje verzonden.
Mijn stekje(s) zijn slecht aangekomen, wat nu?
Geen zorgen! Het kan gebeuren dat stekjes niet helemaal happy aankomen. Dit kan bijvoorbeeld komen doordat je stekjes lang bij de post hebben gelegen. Stuur ons hiervoor binnen 48 uur na ontvangst even een mailtje naar info@kekkestekkies.nl met een foto en dan kijken we graag met je mee. Stuur de stekjes dus niet aan ons terug, dit kost onnodig verzendkosten en we lossen het graag snel en makkelijk voor je op. Het is belangrijk dat je ons uiterlijk 48 uur na ontvangst mailt wanneer stekken niet goed aankomen, dit omdat wij de verzorging daarna niet meer kunnen controleren.
Heb ik garantie op mijn stekje(s)?
Gaat het niet goed met je stekje(s)? Super vervelend! Het kan zijn dat je stekje op een verkeerde plek staat of niet de juiste verzorging krijgt. Stuur ons daarom een foto van je plant. In de meeste gevallen kunnen wij je een gouden tip geven waardoor je stekje er weer helemaal bovenop komt.
Heeft jouw stekje het loodje gelegd? Helaas kunnen wij je in dit geval geen garantie geven op je aankoop. Dit omdat de verzorging niet te controleren is. Wél kunnen wij samen kijken of we tot een passende oplossing kunnen komen. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice.