Betalen
Je kunt je bestelling betalen met iDeal of bankoverschrijving. Zodra wij je betaling hebben ontvangen gaan wij direct aan de slag met je bestelling!
Verzendkosten
Bestel je tot 10 stekjes? Dan zijn de verzendkosten €4,95 en zullen deze stekjes via de brievenbus worden verzonden, bestel je 10 stekjes of meer? Dan zijn de verzendkosten €6,95 en word je bestelling geleverd als pakketpost.. Maar let op; wanneer je verschillende stekjesboxen besteld, zal de verzending altijd met pakketpost zijn, wij verpakken de stekjesboxen dan namelijk apart (mocht je bijvoorbeeld samen met iemand bestellen).De verzendkosten voor pakketpost bedragen €6,95. Gewortelde stekken die in een cup worden geleverd worden ook verzonden met pakketpost.
Let op: Sommige stekjes zijn te groot om te versturen in een brievenbusdoosje. Hierdoor kan het zijn dat je bij het afrekenen van 1 of 2 stekjes toch €6,95 verzendkosten betaald.
Levering België
Momenteel is het voor ons helaas niet mogelijk om te verzenden naar België.
Levertijd
Wij zorgen ervoor dat je binnen enkele werkdagen je pakket thuis ontvangt. Onze pakketten worden verzonden met DHL. Zodra we je bestelling mee hebben gegeven aan een bezorger van DHL ontvang je per mail een bevestiging. Zodra je bestelling is verzonden zal de levering plaatsvinden binnen 1-5 werkdagen.
Wij verzenden van maandag tot en met donderdag. Bestel je donderdag? Dan doen wij ons uiterste best om je bestelling die zelfde dag nog te versturen, helaas lukt dit niet altijd. Het is afhankelijk van de drukte of je bestelling dan nog mee kan met de pakketdienst. Bestel je op vrijdag of in het weekend? Dan wordt je pakketje op maandag verzonden.
Uitzonderingen:
Extreme kou; wanneer het vriest zullen wij je bestelling later verzenden.
Extreme hitte; wanneer het extreem warm is zullen wij je bestelling later verzenden.
Mocht dit voorkomen, zullen wij je bestelling verzenden zodra de temperaturen weer normaal zijn.
Drukte: mocht het druk zijn, dan kan het voorkomen dat de verwerking van je bestelling iets langer duurt, meestal zal dit 1 (werk)dag extra zijn.
Wij vermelden altijd in onze banner (bovenaan de webshop) als er veranderingen zijn wat betreft onze verzenddagen, houdt onze banner daarom altijd in de gaten.
Garantie op je stekje(s)
Het kan zijn dat je stekje op een verkeerde plek staat of niet de juiste verzorging krijgt. Stuur ons daarom een foto van je plant. In de meeste gevallen kunnen wij je een gouden tip geven waardoor je stekje er weer helemaal bovenop komt.
Heeft jouw stekje het loodje gelegd? Helaas kunnen wij je in dit geval geen garantie geven op je aankoop. Dit omdat de verzorging niet te controleren is. Wél kunnen wij samen kijken of we tot een passende oplossing kunnen komen. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice.